- ÉV indító Akciók
- OUTLET - Kifutó modellek
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- GYEREK KERÉKPÁROK
- Disney termékek
- FUTÓBICIKLIK - Akár egyedi színekben is
- Gyerek biciklik - 12 Coll (2-4 éves) (85-100cm)
- Gyerek biciklik - 14 Coll (3-5 éves) (95-110cm)
- Gyerek biciklik - 16 Coll (5-7 éves) (110-120cm)
- Gyerek biciklik - 18 coll (6-8 éves) (115-125cm)
- Gyerek biciklik - 20 Coll (7-9 éves) (120-135cm)
- Gyerek biciklik - 24 Coll (9-11 éves) (135-145cm)
- Gyerek biciklik - 26 Coll (11-13 éves) (145-155cm)
- BMX
- Roller
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Görgős pad - TACX
- Utánfutó / Szállító

Csepel Camping 20" - Merev Vázas- Posta = 0 Ft
Schwinn Csepel Camping 20" - Merev Vázas - 2015 - Posta = 0 Ft
A Schwinn-Csepel Camping kerékpár egy igazi klasszikus.
3 féle színben!
Segítség :
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
-
Váz: HI-TEN acél
Villa: HI-TEN acél
Középcsapágy: Thun Jive monoblokk
Hajtómű: 46T 170 mm
Fék: Saccon patkófék
Fékkar: Saccon alu-plasztik
Kormányfej: 150 mm acél
Kormánycsapágy: Cartridge 1”
Kormány: 600×70 mm acél
Nyereg: Selle Royal géles, rugós
Nyeregcső: 250 mm acél
Első agy: Joytech JY-433 acél
Hátsó agy: Velosteel gránátagy
Abroncs: Beretta szimplafalú
Gumi: Kenda K-198
Küllő: erősített
Világítás: Dinamós
Sárvédő: Büchel Röder acél
Csomagtartó: M.Factory csőcsomagtartó
-
Neme UnisexKorosztály FelnőttFelhasználási terület VárosiMárka Csepel
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)