Új jelszó kérése
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate

Miért érdemes minket választani?

Cégünk 1991-óta van a piacon!

A mi kézműves történetünk:

Számunkra már 27 éve fontos,hogy saját egyéniségünk alapján formáljuk,fejlesszük cégünket. Családi vállalkozásunk Gyula szívében már 1991 óta évről-évre fejlődik.Próbálunk mindig többet adnigyorsabban kiszolgálni, hogy a vásárlóink még elégedettebbek lehessenek

szolgáltatásainkkal!

Kisvárosunkban fénykorát éli a kerékpározás,hiszen bárhova pillanatok alatt eljuthatunk vele. A gyári kerékpárok terén nem tudtuk kellően kiélni kreativitásunkat és szabadjára engedni fantáziavilágunkat. Így született meg elménkben hat évvel ezelőtt az a forradalmi zsenialitás,hogy kézműves bringákkal foglalkozzunk. Mivel Csapatunk minden egyes tagja rajong az újdonságokért, fellelkesedett mindenki,így belevágtunk az egyedi cruisercsodák gyártásába, mára már mindenféle kerékpárt elkészítünk az egyediség nevében.

Elkezdtünk ötletelni, hogy mit milyen színűre lehetne festeni egy biciklin,hogy a látványvilág izgalmas,harmonikus,figyelemfelkeltő legyen. A tervünket,amikor megosztottuk a közönséggel, hatalmas sikert aratott,ami nagy boldogságot okozott számukra. A nagy érdeklődésnek köszönhetően pedig,tovabb fejlődtünk. Mára már a szivárvány minden színében rendelhetőek az egyedi kézműves bringacsodák.

Az évek során oly sok élményt,örömet szerzett nekünk a bringaimádók boldogsága, így tovább gondoltuk. Idén, 2018-ban saját homokszóró, festőműhelyt alakítottunk ki. Egy műhelyt, ahol saját embereink készítik el a festést. Minden nap mosolyt csalunk emberek arcára, hisz a valóság még szebb,mint amit megtervezett előtte saját cruisertervező programunkkal a weboldalunkon.

Mivel nem ismerjük a lehetetlent és imádjuk a változatosságot, újabb ötleteket vetettünk fel. Beszereztünk egy saját matricavágó gépet,így mindenféle díszítés is kérhető a kerékpárokra, s ha már álmok, akkor váltsuk valóra a következőt is. Pàr hónappal ezelőtt belekezdtünk egy újabb projektbe, egyedi futóbiciklik forgalmazásába. Így az egész család egyedi, színes, stílusos bringacsaláddal suhanhat az utakon. Számunkra hihetetlenül fontos,hogy a divaton túl egyedi stílust alkossunk.

Valami maradandót, különleges szín-,és látványvilággal ötvözve,ami az egyediség tükrében még kényelmes is.

Álmodd-,tervezd meg saját karakteredhez illő Kézműves Cruisercsodád,Bringacsaládod,és mi mindennapi útitársaddá tesszük.

Hiszen tudjátok: Cruiser,szerelem,száguldás.

Miért rendelj Tőlünk?

Cégünk 1991-óta van a piacon, ez manapság nem kevés idő!

Évről-évre fejlődünk és próbálunk mindig többet adni, gyorsabban kiszolgálni, hogy a vásárlóink még elégedettebbek lehessenek szolgáltatásainkkal!

2017-ben egy új vállalatirányítási rendszert vezettünk be.

Kollégáink szakértő, segítőkész és kedves kiszolgálással állnak a megrendelők segítségére!

A WebBicikli csak kerékpárokkal, alkatrészekkel és azok kiegészítőivel foglalkozik.

Elindult Egyedi kerékpár részlegünk!

Itt megvalósíthatjátok álmaitok kerékpárját. Az egyedi kerékpárokról annyit lehet tudni, hogy az utolsó darabig úgy válogatjuk össze pl.: az egyedi varrott markolatot, a nyerget, hogy igazán tökéletes legyen a számotokra. Nem kell kompromisszumot kötni egy futószalagról legördülő tucatkerékpárral. Sok száz féle szín közül lehet válogatni! Ahogy megálmodtátok!

Egyedi Cruiser Tervező programunk!

a

Ami még nem elhanyagolható a Kedvező Szállítási Költség, az ÁrGarancia, Bőséges Kínálat, és ami a legfontosabb! Az ország egyik legkedvezőbb áru webshopja.

Egészségpénztári kapcsolatok!

A 2016-os évben kerékpár értékesítésünk csak a weben meghaladta a 2000 db-ot!

Alkatrész csomagjaink száma pedig átlépte a 6000 db-ot!

Havi látogatottságunk annak ellenére, hogy a webáruházunk csak 2012-ben indult, havi 30.000-60.000 fő között mozog (a kerékpár szezonalitása miatt).