Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Fizetési megoldás
Termék részletek


Csepel Landrider 21sp Férfi Kerékpár - 19" - Fekete

124 900 Ft 
111 900 Ft

Nem kérek plusz szolgáltatást
Kérek defektgátló folyadékot a kerekeimbe +3 490 Ft
Hitelkalkulátor

Csepel Landrider 21sp - Férfi trekking kerékpár

Acél vázas, férfi trekking kerékpár - 21 sebességes kivitelben, KRESZ szerint felszerelve.

 

 

 

  • Váz HiTen acél, 19"
    Villa Hiten acél
    Kerékméret 28"
    Kormánycsapágy 1" menetes
    Kormányszár Acél / Alu 22,2 x 150 x 60 mm
    Kormány Acél emelt, 600 x 70 mm
    Markolat / Bandázs Herrmans tenyértámaszos
    Nyereg Selle Royal rugós
    Nyeregrúd Acél
    Nyeregcső bilincs Alu
    Fék kar Alu
    Fékek Alu V-fék
    Hajtómű Alu, 170 mm
    Lánckerék méret 28/38/48T
    Középrész Monoblock
    Váltókar Shimano Revoshift 3x7sp
    Racsni Shimano, 14-24, 7sp
    Első váltó Shimano Tourney
    Hátsó váltó Shimano Tourney
    Első agy Joytech Alu
    Hátsó agy Joytech Alu, menetes
    Felnik Beretta duplafalú
    Külső gumik 700 x 38 Kenda
    Sárvédő alu, plasztik, színezett
    Csomagtartó Acél, 25kg
    első lámpa Elemes
    Hátsó lámpa Elemes
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Trekking
    Kerékméret 
    28"
    Márka
    Csepel
    Szín
    Fekete
    Váz anyaga 
    Acél
    Villa típusa
    Merev
    Felszerelt-e? 
    Igen
    Világítás típusa
    Ledes-elemes
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Sebesség fokozatok száma
    21 sebességes
    Váltó típusa 
    Láncváltós
    Fék típusa
    V-fék
    Vázméret
    19"
    Forgalmazó
    Csepel
    Raktárkészlet
    VAN
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés