Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Tour Alu Kerékpár - Posta = 0 Ft

Schwinn Csepel Tour Alu Kerékpár - Posta = 0 Ft
155 300 Ft

Schwinn-Csepel Tour alu: Hosszú idő után végre megint megtalálható országúti kerékpár a Schwinn-Csepel palettáján, és mindjárt alumínium vázzal! Joytech esztergált alu agyak (elöl gyorszáras), Remerx Aero felni, Csepel Urban nyereg, full alu pedálok. Az ár magáért beszél.

Sajnos a paletta ezen kerékpárja elég magas új ára miatt, kicsit háttérbe szorult ám beszerezhető és fék-váltókaros kivitelben ismét megvásárolható.

Egyedi kerékpárok

  • Célcsoport: Férfi/Unisex
    Típus: Országúti/Fitness kerékpár
    Évjárat: 2012
    Váz: Alu országúti váz
    Szín: Fekete
    Vázméret (inch/coll): 21, 22, 23
    Vázméret (cm): 54, 56, 58
    Villa: Acél Villa
    Kerékméret: 28
    Kerék: Remerx Aero dupla falú alumínium 622-14
    Gumi: Kenda Kampaign 700*20
    Első váltó: Shimano A050
    Hátsó váltó: Shimano A050
    Váltókar: Shimano A050
    Seb. fokozatok száma: 14
    Hajtómű: Alumínium
  • Korosztály
    Felnőtt
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés