Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Elite 29" TX - Cross Trekking kerékpár - Posta = 0Ft + ajándék

-12%
Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
98 900 Ft
Akció: 87 500 Ft



Szinte elsöprő sikert aratott az új 29es kerékméret!

Még nagyobb kerék, még jobb haladás. Egyszerűen divat! 

 

Schwinn Csepel Elite 29" TX - Cross Trekking kerékpár - 2011 - Posta = 0Ft

Méret: 29"


Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Váz: ALU CROSS ELITE 29"
    Méret: 18"-20" VÁZ
    Villa: SUNTOUR SF11-NEX4610 V2 28
    Váltó: HÁTSO SHIMANO TX 50 D CSAV.
    Váltó: RaCSNI 7-ES SHIMANO
    Váltókar: JOBB 7 SP STF51 - fékváltókar
    Váltókar: BAL 3SP STEF 51 - fékváltókar
    Középcsapágy: M.BLOKK 119/122MM THUN JIVE
    Hajtómű: 170MM 24-34-42 TLV. NÉLKÜL
    Fék: V ALU SACCON
    Kormányszár: PROMAX MA-57 ALU 110 MM
    Korm.csapágy: 1 1/8" A-HEAD NECO-845SW
    Kormány: PROMAX ALU HB-3188 620/40MM
    Nyereg: SELLE ROYAL VIPER
    Nyeregcső: 27,2X350 ALU PROMAX
    Kerék: ELSÖ 28X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Kerék: HÁTSO 28X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Gumi: 29X1,95 KENDA 700X50C vagy 29X1,95 KENDA 700X50C
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Cross Trekking
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés