Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Elite 29" TX - Cross Trekking kerékpár - Posta = 0Ft + ajándék

-12%
Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
  • Csepel Elite 29er
98 900 Ft
Akció: 87 500 Ft



Szinte elsöprő sikert aratott az új 29es kerékméret!

Még nagyobb kerék, még jobb haladás. Egyszerűen divat! 

 

Schwinn Csepel Elite 29" TX - Cross Trekking kerékpár - 2011 - Posta = 0Ft

Méret: 29"


Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Váz: ALU CROSS ELITE 29"
    Méret: 18"-20" VÁZ
    Villa: SUNTOUR SF11-NEX4610 V2 28
    Váltó: HÁTSO SHIMANO TX 50 D CSAV.
    Váltó: RaCSNI 7-ES SHIMANO
    Váltókar: JOBB 7 SP STF51 - fékváltókar
    Váltókar: BAL 3SP STEF 51 - fékváltókar
    Középcsapágy: M.BLOKK 119/122MM THUN JIVE
    Hajtómű: 170MM 24-34-42 TLV. NÉLKÜL
    Fék: V ALU SACCON
    Kormányszár: PROMAX MA-57 ALU 110 MM
    Korm.csapágy: 1 1/8" A-HEAD NECO-845SW
    Kormány: PROMAX ALU HB-3188 620/40MM
    Nyereg: SELLE ROYAL VIPER
    Nyeregcső: 27,2X350 ALU PROMAX
    Kerék: ELSÖ 28X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Kerék: HÁTSO 28X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Gumi: 29X1,95 KENDA 700X50C vagy 29X1,95 KENDA 700X50C
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Cross Trekking
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés