Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Koliken Jázmin N3 - Női Kontrás agyváltós kerékpár 28"

Koliken-Jazmin-N3-Agyvaltos-Noi-Varosi-Kerekpar-Bordo

Koliken Jázmin Agyváltós Női Kontrás Kerékpár

 


Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Abroncsok Alu duplafalú MTB 28 x 1 3/8 (20-622) BERETTA MT-240
    Átlépési magasság 40 cm
    Csomagtartó Alu állítható
    Egyéb felszereltség Küllőrizma, króm csengő
    Első agy MTB alu első ASSESS 641F
    Fékek Alu V-típusú fék SACCON
    Fékkarok Alu V-típusú SACCON 320
    Gyártó Koliken
    Hajtómű City acél szögletes, alu karral 42T (170mm)
    Hátsó agy SHIMANO Nexus kontrás
    Kormány Acél hajlított KALIN
    Kormányfej Acél NECO
    Kormányszár Acél MTB (180 x 22,2mm) KALIN
    Köpenyek PONELY 28 1 3/8 (37-622) IA-2209
    Középcsapágy Acél szögletes monoblokk NECO
    Lánc KMC Z410 1/2x1/8
    max terhelhetőség 100 kg
    Nyereg SMG Holly
    Oldaltámasz olasz műanyag bevonatos
    Pedálok MTB alu csúszásgátlós
    Sárvédő Alu-plasztik RPZ
    Sebesség 3 sebesség
    Származási hely Magyarország
    Tömlők PONELY 28 x 1 3/8 (37-622) AV
    Váz Hi-Ten acél V-típusú váz
    Világítás Elemes világításszett
    Villa Hi-Ten acél első villa
  • Neme
    Női
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
    Kerékméret 
    28"
    Szín
    Bordó
    Váz anyaga 
    Acél
    Villa típusa
    Merev
    Felszerelt-e? 
    Igen
    Világítás típusa
    Ledes-elemes
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Sebesség fokozatok száma
    3 sebességes
    Váltó típusa 
    Agyváltós
    Fék típusa
    V-fék
    Vázméret
    18"
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés