- ELEKTROMOS ROLLER
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- Kerékpár kategória szerint
- Kerékpár márkák
- Kerékpárok ár szerint
- Olcsóbb kerékpárok 100.000 Ft-ig
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- GYEREK KERÉKPÁROK
- DISNEY sport - autós kiegészítők
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Utánfutó / Szállító
- Használt Kerékpár

Csepel Neo Cruiser kerékpár 7sp - Fekete
Csepel Neo Cruiser kerékpár 7sp - Fekete
Az új Csepel Neo Cruiser kerékpár, a cruiser kategóriában ékeskedik, jó méretű vázával, megbízható minőségével, szép vázfestésével.
Nyerge kényelmes, megjelenése jó!
Ez a cruiser kerékpár igazán jó ár/érték aráanyban van a versenytársaihoz képest!
Kapható: 1sebességes kontrás, 3 sebességes agyváltós és 7 sebességes láncváltós kivitelben
Segítség:
-
Váz: Cruiser acél
Villa: Cruiser acél
Kormány: Cruiser acél 640/170/22,2/25,4 mm
Kormányszár: alu 22,2x150x150 mm
Fék: “V“ Alu. Saccon
Nyereg: Selle Royal duplarugós szegecselt
Hajtómű: Alu 170 mm 44t 6/7s négyszög
Kerék: 26” duplafalú Remerx, alu
Kerék agy: Joytech alu. agy
Váltókar: Shimano Revo 7 jobb (ASLRS35R7AP)
Hátsóváltó: Shimano 6/7SP RDTX35B füles
Racsni: Shimano racsni 7-es MFTZ217428
Külső: 26” Kenda k80
Világítás: Elemes
Sárvédő: Festett acél
Csomagtartó: Alu állítható
-
Neme FérfiKorosztály FelnőttFelhasználási terület VárosiMárka CsepelSzín FeketeVilla típusa MerevVilágítás típusa Ledes-elemesSebesség fokozatok száma 7 sebességesFék típusa V-fékVázméret 18"Forgalmazó CsepelWeboldal
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)