Négyszögtengelyes

Négyszögtengelyes monoblokk

A szűrő használata ajánlott!
Pl.: Kategória, márka, minőségi szint, fogszám

A középcsapágy többféle rendszerű lehet, de mindegyiket a középcsapágyház menetébe kell behajtani. A menet a legtöbb kerékpáron vagy angol, vagy olasz rendszerű. Szerencsére a mai modern kerékpárok csak angol rendszerrel készülnek.

A csapágy szerkezete lehet hagyományos négyszögtengelyes golyóscsapágyas vagy monoblokk típusú. Az utóbbi négyszögtengelyes, Octalink vagy ISIS bordástengelyeses lehet.

A golyóscsapágyas sok különálló alkatrészből áll és speciális szerszám kell hozzá. A szerelése macerás. Így a 90'-es években ezt felváltotta a monoblokk, amelynek belseje ipari csapágyas. Nem szerelhető, ha elkopik, cserélni kell. Viszont hosszú ideig nincs vele probléma. A be és ki szereléshez egyetlen speciális szerszámra van szükség. A monoblokk behajtóra.

Nézet:
Sorrend:
 
Sorrend:

Monoblokk

A középcsapágy többféle rendszerű lehet, de mindegyiket a középcsapágyház menetébe kell behajtani. A menet a legtöbb kerékpáron vagy angol, vagy olasz rendszerű. Szerencsére a mai modern kerékpárok csak angol rendszerrel készülnek.

A csapágy szerkezete lehet hagyományos négyszögtengelyes golyóscsapágyas vagy monoblokk típusú. Az utóbbi négyszögtengelyes, Octalink vagy ISIS bordástengelyeses lehet.

A golyóscsapágyas sok különálló alkatrészből áll és speciális szerszám kell hozzá. A szerelése macerás. Így a 90'-es években ezt felváltotta a monoblokk, amelynek belseje ipari csapágyas. Nem szerelhető, ha elkopik, cserélni kell. Viszont hosszú ideig nincs vele probléma. A be és ki szereléshez egyetlen speciális szerszámra van szükség. A monoblokk behajtóra.