Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Fizetési megoldás
Termék részletek


Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár

-9%
Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
249 000 Ft 
226 900 Ft


Hitelkalkulátor

Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár

 

Szeretnél egy olyan kerékpárt, amivel városon belül eljuthatsz bárhova villámgyorsan? ! Esetleg el szeretnél menni az országútra suhanni egyet, és emellett még tükrözi saját egyéniségedet is? 

Fantasztikus hírünk van, ezzel az egyedi Torpedo kerékpárral megteheted.

 

Kérhető agyváltósan, szabadonfutósan, vagy akár külső váltósan is. Egyenes-, és koskormánnyal is rendelhetőek ezek a típusú kerékpárok. Az ár változhat ilyen esetben.

 

Tervezd meg egyedi kerékpárodat RAL színskálánk alapján,

és mi valósággá festjük legszínesebb álmodat is!

Itt találod a Ral színsálánkat, amiből tetszés szerint tudsz válogatni:

Választható színek

  • Az egyedi kerékpárok elkészítési ideje hozzávetőlegesen 2-3 hét, aminek változási jogát fenntartjuk a csúcsidőszakokban kialakuló túlterheltség miatt.

  • A kiegészítő színeknél (pl.: nyereg, markolat, gumi stb.) a változás jogát fenntartjuk a folyamatosan felmerülő készlethiányok miatt, így rendelés előtt célszerű az egyeztetés. Emellett fontos magasság a vázméret kiválasztásánál. A felmerülő technikai okok miatt a kerékpár egyes alkatrészeit ( pl.: színes kormány-, nyeregcső-, hajtókar, küllő stb.) nem tudjuk szinterezni, így azokból a kellékekből natúrt vagy fekete színüt tudunk rá tenni. 

                                                  

                                                                                                                Köszönjük megértésedet!

 

  • Váz+villa: Csepel Torpedo
    Monoblokk: Csepel
    Hajtómű: 52/34 Alu országúti verseny
    Köpeny: Kenda 700 x 23C
    Belső: CST 700 x 19/23
    Küllő: 2.0
    Felni: Fehér - duplafalú - Csepel Ringo - 622x14
    Agyak: Joytech alu 36H QR - Road
    Fékek: Csepel Stupor
    Fékkar: Shimano - Tourney ST-A070 - fékváltókaro
    Pedál: ALU
    Első váltó: Shimano Tourney orsz.-i
    Hátsó váltó: Shimano 2300 orsz.-i
    Nyereg: Csepel Puhos 
    Nyeregcső: Zoom - fekete Alu
    Kormány: Made In Italy - Alu koskormány
    Markolat: Piros Csepel Flux bandázs
    kormányszár: A-head

    *Az időközben felmerülő készlethiányok miatt egyes alkatrészek változásának jogát fenntartjuk.

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Országúti
    Márka
    WebBicikli
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés