Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár

-13%
Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
  • Csepel Torpedo vázra épített egyedi országúti kerékpár
159 900 Ft
Akció: 139 900 Ft


Az itt látható termékek megvásárolhatók, de előtte egyeztetés szükséges! Kinek mi az igénye? :D

Szeretnél egy olyan kerékpárt amivel csak ráhasalsz az országútra és mint egy igazi versenyző szeled az országot?
Ez egy olyan kerékpár.
Csak rá kell pattanni a vonat helyett és a haverokkal leruccanni a Balcsira :) Előbb érsz oda ;-)

 

A kerékpárokat lehet agyváltósan, fixire, vagy külső váltósra! Az ár úgy változik!

 

Videó a kerékpárról! (katt a szövegre)

  • Váz+villa: Csepel Torpedo (3 féle méret) - (6 féle szín)
    Monoblokk: Csepel
    Hajtómű: 52/34 Alu országúti verseny
    Köpeny: Kenda 700 x 23C piros (8 féle szín)
    Belső: CST 700 x 19/23
    Küllő: 2.0
    Felni: Fehér - duplafalú - Csepel Ringo - 622x14
    Agyak: Joytech alu 36H QR - Road - fehár
    Fékek: Csepel Stupor - (10 féle szín)
    Fékkar: Shimano - Tourney ST-A070 - fékváltókaros(26.700Ft)
    Pedál: ALU
    Első váltó: Shimano Tourney orsz.-i
    Hátsó váltó: Shimano 2300 orsz.-i
    Nyereg: Csepel Puhos piros (10 féle szín)
    Nyeregcső: Zoom - fekete Alu
    Kormány: Made In Italy - Alu koskormány
    Markolat: Piros Csepel Flux bandázs
    kormányszár: A-head
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Országúti
    Márka
    Csepel - Egyedi
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés