Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Magnum 26" kerékpár - MTB - 21SP - Narancs - 16" vázzal

Csepel-Magnum-Kerekpar-MTB-21sp-Fekete

Csepel Magnum kerékpár - MTB - 21SP - Narancs - 16" vázzal

 

Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Csepel kerékpár Magnum MTB 26" kerékkel - Extra kicsi vázzal (16")

    Váz: MAGNUM ALU - 16"

    Villa: Ventura - Teleszkópos

    Kormány: MTB ALU EGYENES

    Kormányszár: ACÉL 25,4 x 100 x 30 x 150 MM.

    Fék: "V" ALU. SACCON

    Nyereg: SELLE ROYAL RIO 6421 H

    Hajtómű: ALU MTB 42/34/24T, HAJTÓKAR 170 MM.

    Kerék: 26" DUPLAFALÚ BERETTA ALU

    Gumi: 26" KENDA K849

    Váltókar: SHIMANO REVO 3SP BAL

    Váltókar: SHIMANO REVO 7SP JOBB

    Hátsó váltó: SHIMANO 6/7SP RDTX35 CSAVAROS

    Racsni: SHIMANO 7 - ES

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    MTB
    Kerékméret 
    26"
    Márka
    Csepel
    Szín
    Narancs
    Váz anyaga 
    Alu
    Villa típusa
    Teleszkópos
    Felszerelt-e? 
    Nem
    Világítás típusa
    Nincs
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Sebesség fokozatok száma
    21 sebességes
    Váltó típusa 
    Láncváltós
    Fék típusa
    V-fék
    Vázméret
    16"
    Forgalmazó
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés