Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Fizetési megoldás
Termék részletek


Csepel Budapest C 26" alacsony átlépésű kerékpár időseknek - 1 sebességes kontrás - Kék


Csepel Budapest C kerékpár - időseknek

 

A Csepel Budapest C kerékpár extra alacsony átlépési pontjával és a hatalmas átlépési hellyel az idősek, vagy ízületi bántalmakban szenvedők mindennapi társa lett.


A kerékpár 3 sebességes, agyváltós kivitelben és sima 1 sebességes kontrás kivitelben is kapható!

A Csepel Budapest C kerékpár átlépési magassága: 20 cm


Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Árgarancia

  • Célcsoport: Női
    Típus: Városi(City) kerékpár
    Váz: Nagy merevségű Hi-Ten acélváz
    Szín: Kék, Piros
    Vázméret (inch/coll): 18
    Vázméret (cm): 46
    Villa: Nagy merevségű acél
    Kerékméret: 26
    Kerék: JOYTECH acél agy elől, VELOSTEEL gránát agy hátul, Beretta MT 240 dupla falú felni
    Gumi: Kenda
    Első váltó: Nincs
    Hátsó váltó: Nincs
    Váltókar: Nincs
    Seb. fokozatok száma: 1
    Hajtómű: Jive monoblokk Büchel acél hajtművel, 170 mm 33F
    Fék: SACCON alumínium V-fék elöl, kontra hátul
    Nyereg: Selle Royal zselés, rugós
    Nyeregcső: Acél 280 mm
    Kitámasztó: Van
    Világítás: Van
    Sárvédő+Csomagtartó: Van
  • Neme
    Unisex
    Korosztály
    Időseknek
    Felhasználási terület
    Városi
    Kerékméret 
    26"
    Márka
    Csepel
    Szín
    Kék
    Váz anyaga 
    Acél
    Villa típusa
    Merev
    Felszerelt-e? 
    Igen
    Világítás típusa
    Ledes-elemes
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Sebesség fokozatok száma
    1 sebességes
    Váltó típusa 
    Nincs
    Fék típusa
    V-fék és kontra
    Vázméret
    17"
    Forgalmazó
    Csepel
    Raktárkészlet
    NINCS
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés