Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Budapest C 26" alacsony átlépésű kerékpár időseknek - 1 sebességes kontrás - Kék

-11%
Schwinn Csepel Budapest C kerekpar
82 900 Ft
Akció: 73 900 Ft

Nem kérek plusz szolgáltatást
Kérek defektgátló folyadékot a kerekeimbe +2 490 Ft

Csepel Budapest C kerékpár - időseknek

 

A Csepel Budapest C kerékpár extra alacsony átlépési pontjával és a hatalmas átlépési hellyel az idősek, vagy ízületi bántalmakban szenvedők mindennapi társa lett.


A kerékpár 3 sebességes, agyváltós kivitelben és sima 1 sebességes kontrás kivitelben is kapható!

A Csepel Budapest C kerékpár átlépési magassága: 20 cm


Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Árgarancia

  • Célcsoport: Női
    Típus: Városi(City) kerékpár
    Váz: Nagy merevségű Hi-Ten acélváz
    Szín: Kék, Piros
    Vázméret (inch/coll): 18
    Vázméret (cm): 46
    Villa: Nagy merevségű acél
    Kerékméret: 26
    Kerék: JOYTECH acél agy elől, VELOSTEEL gránát agy hátul, Beretta MT 240 dupla falú felni
    Gumi: Kenda
    Első váltó: Nincs
    Hátsó váltó: Nincs
    Váltókar: Nincs
    Seb. fokozatok száma: 1
    Hajtómű: Jive monoblokk Büchel acél hajtművel, 170 mm 33F
    Fék: SACCON alumínium V-fék elöl, kontra hátul
    Nyereg: Selle Royal zselés, rugós
    Nyeregcső: Acél 280 mm
    Kitámasztó: Van
    Világítás: Van
    Sárvédő+Csomagtartó: Van
  • Neme
    Unisex
    Korosztály
    Időseknek
    Felhasználási terület
    Városi
    Kerékméret 
    26"
    Márka
    Csepel
    Szín
    Kék
    Váz anyaga 
    Acél
    Villa típusa
    Merev
    Felszerelt-e? 
    Igen
    Világítás típusa
    Ledes-elemes
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Sebesség fokozatok száma
    1 sebességes
    Váltó típusa 
    Nincs
    Fék típusa
    V-fék és kontra
    Vázméret
    17"
    Forgalmazó
    Csepel
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés