
Csepel Torpedo
Csepel Torpedo Custom
Az itt látható termékek megvásárolhatók, de előtte egyeztetés szükséges! A termék specifikáció módosítható!
A kerékpár építhető, de már csak az új vázzal rendelhető. A váz 2013-as modell.
A felhasznált alkatrészek márkái:
Csepel
Acor
Sturmey Archer
Miche
Charge
Kenda
DT Swiss
A kerékpár megkapható ugyan ezen az áron, 51cm, 54cm, 57cm-es vázzal.
Váz színek: Fekete, Fehér, Piros, Narancs, Bronz, Lila
-
Árai:
Csepel Torpedo váz: 31.900Ft
Acor nyeregcső: 3.250Ft
Miche nyeregcső bilincs: 1.190Ft
Csepel Puhos nyereg: 5.990Ft
Acor kormánycsapágy: 5.490Ft
Acor Távtartó gyűrű: 1.190Ft
Csepel kormányszár Goto: 4.700Ft
Csepel kormány: 5.900Ft
Csepel markolat: 1.990Ft
Acor fékkar : 3.250Ft
Bowden külső: 1.300Ft
Teflon bowdenek: 1.790Ft
Csepel Stupor fék: 11.990Ft
Acor kulacstartó: 1.190Ft
Acor aranyozott fékpofa: 4.190Ft
Kenda külső 2db: 5.980Ft
Kenda belső 2db: 1.900Ft
Csepel felni 2db: 17.000Ft
DT swiss küllők 72db: 17.640Ft - 245Ft/db
Sturmey Archer iparicsapágyas agyak 2db: 16.480Ft
Csepel hajtókar: 14.990Ft
Charge lánctányér: 5.990Ft
Csavarkészlet: 2.500Ft
Acor lánc: 1.990Ft
Acor pedál: 2.790Ft
Shimano 6-os racsni: 2.490Ft
Shimano váltókar: 3.490Ft
Sora hátsó váltó: 6.990Ft
Acor villavédő: 990Ft
Knog Frog Strobe villogó 2db: 5.200Ft
-
Neme FérfiKorosztály FelnőttFelhasználási terület Városi
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)