Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Specialized CrossTrail 2012 kerékpár

-10%
Specialized CrossTrail 2012 kerékpár
155 000 Ft
Akció: 139 900 Ft

Specialized Crosstrail

Hatékony felfrissülésre építve, felfedezés és fitness, a Crosstrail kiszolgál bárhogy, bárhol és bármiért is tekersz. A Crosstrail megbízható alkatrészekkel szerelt, mint a 75mm rugóutas SR Suntour villa és Specialized Borough XC Sport külsők.

-Elcsiszolt hegesztésű A1 Premium Alumínium váz a pehelykönnyű magabiztosságért minden felszínen, sárvédő- és csomagtartó szemekkel a sokoldalúságért
-75mm-es rugóútú rugós rugózású SR Suntour villa, alumínium lábakkal, akár úttalan utakra is
-Erős, duplafalú 700c alumínium felnik minden terep viszonyon helytállnak
-Specialized Borough XC Sport 700c külsők gyorsak, de elég harapósak a terepre is
-Gentle riser kormány a komfortos és magabiztos atlétikus pozícióért, és Body Geometry XCT markolatok, melyek fájdalom mentesen és lazán tartják a kezed a hosszú tekerések alatt is
-alumínium v-fékek könnyű állíthatósággal, probléma mentes fékező erővel
-alumínium v-fékek könnyű állíthatósággal, probléma mentes fékező erővel
-Specialized Body Geometry Crosstrail nyereg elülső és hátsó csillapításokkal az aszfalton és terepen való tekeréshez, és bőséges párnázás a komforthoz
Méret: M, L, XL, XXL
  • VÁZ: Specialized A1 Premium Alumínium, elcsiszolt hegesztések, sárvédő és csomagtartó felfogatási pontok, kovácsolt papucsok, kitámasztó felfogatási opció
    VILLA: SR Suntour SF11-NVX-700C, alumínium lábak, 28mm átmérőjű becsúszók, speciálisan nők számára méretezett rugózás, 75mm rugóút
    KORMÁNYCSAPÁGY : FSA Ahead, 1-1/8" hidegen kovácsolt cr-mo csészék, golyós
    KORMÁNYBEFOGÓ: Melegen kovácsolt alumínium, 4-csavaros, 20° emelkedésű, 25.4mm befogó
    KORMÁNYOK: acél riser kormány, 640mm széles, 35mm emelkedésű, 8° hátrahajlású, 4° emelésű, 25.4mm befogó
    MARKOLAT: Specialized Body Geometry XCT férfi, két komponensű, kraton gumi, zárt végek, 132mm
    ELSŐ FÉK: alumínium V-fék
    HÁTSÓ FÉK: alumínium V-fék
    FÉKKAROK: alumínium V-fék, két ujjas, lineáris húzású
    ELSŐ VÁLTÓ: Shimano FDM-191, 31.8mm befogó, top-swing, dual-húzás
    HÁTSÓ VÁLTÓ: Shimano Altus, 8-sebesség, top normal
    VÁLTÓKAROK: Shimano SL-M310, 8-sebesség, rapid-fire
    FOGASKOSZORÚ: Shimano, 8-sebesség, 11-32T
    LÁNC: KMC X-8, 8-sebesség, bontható
    HAJTÓMŰ: SR Suntour, 8-sebességhez, négyszög-tengely, eltávolítható nadrágszárvédő
    LÁNCTÁNYÉROK: 48/38/28, nadrágszárvédővel
    CSAPÁGYHÁZ: négyszög-tengely, cartridge csapágyazás, kar-túlhúzás-gátló
    PEDÁLOK: műanyag platform, golyós csapágyazás, fényvisszaverőkkel
    ABRONCSOK: Alex alumínium 700c, duplafalú CNCzett oldalfalakkal, illesztett, 32H
    ELSŐ AGY: 5mm-es gyorszáras, acél-tengely, zárt golyós csapágyazás, dupla csavaranya
    HÁTSÓ AGY: duplán tömített, dupla rögzítő anyás, 5mm-es gyorszáras
    KÜLLŐK: rozsdamentes, 2.0mm átmérőjű, 14g
    ELSŐ GUMI: Specialized Borough XC Sport, 60TPI, drót peremes, 700×45C
    HÁTSŐ GUMI: Specialized Borough XC Sport, 60TPI, drót peremes, 700×45C
    BELSŐ GUMI: motor szelepes
    NYEREGCSŐ: Specialized Body Geometry Hardrock, acél pálcák, elülső és hátsó csillapítók, 143mm
    NYEREGCSŐ: alumínium, 2-csavaros fej, 12.5mm hátranyúlás, 27.2mm
    NYEREG OSSZEKOTO: 31.8mm, húzott és forgácsolt alumínium
    MEGJEGYZÉS: láncvillavédő, váltótartó, felhasználói kézikönyv
  • Korosztály
    Felnőtt
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés