Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft

Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft
  • Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft
109 400 Ft



Schwinn-Csepel Spring N3 city kerékpár teleszkópos aluminium vázzal, elöl V, hátul kontrás fékkel, 3 sebességes Shimano Nexus agyváltóval, agydinamóval, 26", vagy 28" kerékmérettel. Váz: Alumínium 19" 21", villa: Zoom CH-190, hátsó váltó: Shimano Nexus 3.

Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Árgarancia

  • Szín: antracit/fehér, zöld/fekete
    Váz: Alumínium 19" 21"
    Villa: Zoom CH-190
    Sebességek száma: 3
    Hajtómű: BÜCHEL alu 170/38T 110 mm
    Középcsapágy: Thun Jive monoblokk
    Hátsó váltó: Shimano Nexus 3
    Váltókar: Shimano Nexus
    Felni: Beretta
    Gumi: Schwalbe HS328A
    Küllő: erősített
    Első agy: Shimano agydinamó
    Hátsó agy: Shimano Nexus 3
    Első fék: Saccon V-fék alu
    Hátsó fék: Kontra
    Fékkar: Saccon alu
    Kormányfej: Promax alu., állítható
    Kormánycsapágy: Neco félintegrált
    Kormány: Alumínium
    Nyeregcső: Zoom alu 27,2×300 mm
    Nyereg: Selle Royal Travel Lite
    Világítás: Agydinamós (kapcsoló, led)
    Sárvédő: Alu-plasztik
    Csomagtartó: Alumínium
    Súly: 16,2 kg
    Modellév: 2012
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés