Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft

Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft
  • Schwinn Csepel Spring City N3 kerékpár - 26" Posta = 0 Ft
109 400 Ft



Schwinn-Csepel Spring N3 city kerékpár teleszkópos aluminium vázzal, elöl V, hátul kontrás fékkel, 3 sebességes Shimano Nexus agyváltóval, agydinamóval, 26", vagy 28" kerékmérettel. Váz: Alumínium 19" 21", villa: Zoom CH-190, hátsó váltó: Shimano Nexus 3.

Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Árgarancia

  • Szín: antracit/fehér, zöld/fekete
    Váz: Alumínium 19" 21"
    Villa: Zoom CH-190
    Sebességek száma: 3
    Hajtómű: BÜCHEL alu 170/38T 110 mm
    Középcsapágy: Thun Jive monoblokk
    Hátsó váltó: Shimano Nexus 3
    Váltókar: Shimano Nexus
    Felni: Beretta
    Gumi: Schwalbe HS328A
    Küllő: erősített
    Első agy: Shimano agydinamó
    Hátsó agy: Shimano Nexus 3
    Első fék: Saccon V-fék alu
    Hátsó fék: Kontra
    Fékkar: Saccon alu
    Kormányfej: Promax alu., állítható
    Kormánycsapágy: Neco félintegrált
    Kormány: Alumínium
    Nyeregcső: Zoom alu 27,2×300 mm
    Nyereg: Selle Royal Travel Lite
    Világítás: Agydinamós (kapcsoló, led)
    Sárvédő: Alu-plasztik
    Csomagtartó: Alumínium
    Súly: 16,2 kg
    Modellév: 2012
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés