Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Landrider 21sp Férfi Kerékpár

-10%
Csepel Landrider ffi 21sp kerekpar
83 900 Ft
Akció: 75 900 Ft


Csepel Landrider 21sp - Férfi trekking kerékpár

 

Vázméret: 23

Utolsó darab

Váz Landrider acél ffi 19"
Villa Landrider acél
Kormány MTB acél 600 x 70 x 1,4 mm
Kormányszár Acél 22,2 x 150 x 60 mm
Fékek " V " alu Saccon
Nyereg Selle Royal 8072 PU
Hajtómű Alu MTB 175 mm 28/38/48 , 7/8 s + Cg. tárcsa
Kerék 28" duplafalú , Beretta , alu
Külső gumi 28" Kenda K847
Világítás Elemes LED
Sárvédő Színterezett alu-polymer
Csomagtartó Festett fekete alu , max teherbírás 25 kg
Hátsó váltó Shimano 6/7 Sp RDTX35B
Első váltó Shimano FDTZ31DS6
Racsni Shimano 7 Sp MFTZ217428
Váltókar bal Shimano bal Revo 3 frikciós ASLRS35LNBP
Váltókar jobb Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AF
Súly 15,1 kg
  • Váz: HI-TEN acél
    Villa: HI-TEN acél
    Első váltó: Shimano TZ-31
    Hátsó váltó: Shimano TX-31
    Váltókar: Shimano Revo
    Középcsapágy: Thun Jive monoblokk
    Hajtómű: 48/38/28 170 mm
    Fék: Saccon V-fék alumínium
    Fékkar: Saccon alu-plasztik
    Kormányfej: 150 mm acél
    Kormánycsapágy: Cartridge 1”
    Kormány: 600×70 mm acél
    Nyereg: Selle Royal
    Nyeregcső: 300 mm acél
    Első agy: Joytech JY-753 alu
    Hátsó agy: Joytech JY-754 alu
    Abroncs: Beretta MT-240 duplafalú
    Gumi: Kenda K-847
    Küllő: erősített
    Világítás: Dinamós
    Sárvédő: alu-plasztik
    Csomagtartó: M. Factory acél
    Súly: 17,2 kg
    Férfi: vázméretek 19”, 21”, 23”

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés