Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Schwinn Csepel Elite 29" Acera - Tárcsafékkel - Cross Trekking kerékpár - 2012 - Posta = 0Ft + Ajándék

-13%
Schwinn Csepel Elite 29" Acera - Tárcsafékkel - Cross Trekking kerékpár - 2012 - Posta = 0Ft + Ajándék
  • Schwinn Csepel Elite 29" Acera - Tárcsafékkel - Cross Trekking kerékpár - 2012 - Posta = 0Ft + Ajándék
  • Schwinn Csepel Elite 29" Acera - Tárcsafékkel - Cross Trekking kerékpár - 2012 - Posta = 0Ft + Ajándék
128 900 Ft
Akció: 111 500 Ft



Schwinn-Csepel Elite Acera - Disc - cross trekking kerékpár alumínium vázzal, első teleszkóppal, tárcsafékkel, Shimano Acera váltóval.

Méret: 29"

Évjárat: 2012

Segítség:
Mekkora kerékpárt válasszak?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Szín: Fekete-fehér-narancs, Fekete-fehér-kék
    Méret: 18", 20"
    Váz: Alumínium Cross Trecking
    Villa: SUNTOUR SF9 V2 700C
    Hajtómű: Shimano 22/32/44 170 mm M660
    Középcsapágy: Shimano monoblokk
    Első váltó: Shimano
    Hátsó váltó: Shimano Acera
    Váltókar: Shimano
    Felni: Beretta duplafalú fekete
    Gumi: 700×38C Kenda K1024, 700×42C Kenda K813
    Első agy: Shimano M590
    Hátsó agy: Shimano M590
    Első fék: Mechanikus tárcsafék
    Hátsó fék: Mechanikus tárcsafék
    Fékkar: Shimano váltófékkar M590
    Kormányfej: Promax alumínium 110 mm
    Kormánycsapágy: Neco 1 1/8"
    Kormány: Promax alumínium 620×40 mm
    Nyeregcső: Promax alumínium 27,2×350mm
    Nyereg: Selle Royal VIPER
    Modellév: 2012
  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Cross Trekking
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés