Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Neo Cruiser FFi - N3

-9%
Csepel_Cruiser_Neo_Kerekpar-N3-FFi
  • Csepel_Cruiser_Neo_Kerekpar-N3-FFi
112 900 Ft
Akció: 102 900 Ft


Az új Csepel Neo Cruiser kerékpár, a cruiser kategóriában ékeskedik, jó méretű vázával, megbízható minőségével, szép vázfestésével. Nyerge kényelmes, megjelenése jó!

Ez a cruiser kerékpár igazán jó ár/érték aráanyban van a versenytársaihoz képest!

Kapható: 1sebességes kontrás, 3 sebességes agyváltós és 7 sebességes láncváltós kivitelben

3-4 féle színben érhető el mindegyik változat.

 

Segítség :
Árgarancia

  • Váz HI-TEN acél
    Villa HI-TEN acél
    Középcsapágy Cruiser csészegarnitúra
    Hajtómű Z-hajtómű
    Fék Saccon V-fék alumínium
    Fékkar Saccon alu-plasztik
    Kormányfej 150 mm alumínium
    Kormánycsapágy Cartridge 1”
    Kormány acél
    Nyereg Selle Royal Drifter
    Első agy acél
    Hátsó agy Shimano Nexus 3
    Fokozatok: 3
    Abroncs duplafalú
    Gumi Kenda Flame K-1008
    Világítás elemes, müanyag
    Sárvédő acél, színrefújt
    Csomagtartó M. Factory alumínium

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés