Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Neo Cruiser FFi - N3

-9%
Csepel_Cruiser_Neo_Kerekpar-N3-FFi
  • Csepel_Cruiser_Neo_Kerekpar-N3-FFi
112 900 Ft
Akció: 102 900 Ft


Az új Csepel Neo Cruiser kerékpár, a cruiser kategóriában ékeskedik, jó méretű vázával, megbízható minőségével, szép vázfestésével. Nyerge kényelmes, megjelenése jó!

Ez a cruiser kerékpár igazán jó ár/érték aráanyban van a versenytársaihoz képest!

Kapható: 1sebességes kontrás, 3 sebességes agyváltós és 7 sebességes láncváltós kivitelben

3-4 féle színben érhető el mindegyik változat.

 

Segítség :
Árgarancia

  • Váz HI-TEN acél
    Villa HI-TEN acél
    Középcsapágy Cruiser csészegarnitúra
    Hajtómű Z-hajtómű
    Fék Saccon V-fék alumínium
    Fékkar Saccon alu-plasztik
    Kormányfej 150 mm alumínium
    Kormánycsapágy Cartridge 1”
    Kormány acél
    Nyereg Selle Royal Drifter
    Első agy acél
    Hátsó agy Shimano Nexus 3
    Fokozatok: 3
    Abroncs duplafalú
    Gumi Kenda Flame K-1008
    Világítás elemes, müanyag
    Sárvédő acél, színrefújt
    Csomagtartó M. Factory alumínium

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.

     

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

     

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!

     

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

Webáruház készítés