- ÉV indító Akciók
- OUTLET - Kifutó modellek
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- Kerékpár kategória szerint
- Kerékpár márkák
- Kerékpárok ár szerint
- Olcsóbb kerékpárok 70.000 Ft-ig
- GYEREK KERÉKPÁROK
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Görgős pad - TACX
- Utánfutó / Szállító

Csepel Camping - Összecsukható - N3 -
Schwinn Csepel Camping - Összecsukható - N3 -
Schwinn-Csepel Camping N3 folding összecsukható kerékpár összecsukható acél vázzal, elöl patkó, hátul kontrás fékkel, 20" kerékmérettel. 3 sebességes Shimano Nexus agyváltóval. Váz: HI-TEN acél összecsukható, villa: HI-TEN acél, hátsó váltó: Shimano Nexus 3.
-
Szín: fehér, fekete, piros
Váz: HI-TEN acél összecsukható
Villa: HI-TEN acél
Sebességek száma: 3
Hajtómű: 38T 170 mm
Középcsapágy: Thun Jive monoblokk
Hátsó váltó: Shimano Nexus 3
Váltókar: Shimano Nexus
Felni: Beretta P24 szimplafalú
Gumi: Kenda K-935
Első agy: Joytech JY-433 acél
Hátsó agy: Shimano Nexus 3
Első fék: Saccon patkófék
Hátsó fék: Kontra
Fékkar: Saccon alu-plasztik
Kormányfej: 300 mm acél/alu
Kormánycsapágy: Cartridge 1"
Kormány: 610×190 mm acél
Nyeregcső: 350 mm acél
Nyereg: Selle Royal géles, rugós
Világítás: Dinamós
Sárvédő: Büchel Röder acél
Csomagtartó: M.Factory csőcsomagtartó
Súly: 15,2 kg
-
Neme UnisexKorosztály FelnőttFelhasználási terület CampingMárka Csepel
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)