- ÉV indító Akciók
- OUTLET - Kifutó modellek
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- GYEREK KERÉKPÁROK
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Görgős pad - TACX
- Utánfutó / Szállító

Neuzer California női Cruiser kerékpár - 3 sebességes - agyváltós/kontrás - Celeste
Neuzer California Cruiser -női kerékpár - 3S - agyváltós/kontrás - Celeste
Neuzer Cruiser California 3S női/férfi cruiser kerékpár acél vázzal, elöl V, hátul kontrás fékkel és 3 sebességes Shimano agyváltóval. Váz: Hi-Ten acél, villa: merev villa acél, hátsó váltó: Shimano Nexus Inter 3.
Segítség:
-
Neuzer California Cruiser -női kerékpár - 3S - agyváltós/kontrás - Celeste
Neuzer Cruiser California 3S női/férfi cruiser kerékpár acél vázzal, elöl V, hátul kontrás fékkel és 3 sebességes Shimano agyváltóval. Váz: Hi-Ten acél, villa: merev villa acél, hátsó váltó: Shimano Nexus Inter 3.
Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
Váz: Hi-Ten acél
Villa: merev villa acél
Sebességek száma: 3
Hajtómű: Prowheel alu 44T
Hátsó váltó: Shimano Nexus Inter 3
Váltókar: Shimano Nexus
Felni: Henli HL 20
Gumi: Camel CB673 26x2,125
Első agy: Assess
Hátsó agy: Shimano Nexus
Első fék: Alhonga V
Hátsó fék: kontra
Pedál: Műanyag
Kormány: Acél
Nyeregcső: Acél
Sárvédő: Acél, színrefújt
Súly: 15,90 kg
Modellév: 2011
-
Neme NőiKorosztály FelnőttFelhasználási terület VárosiMárka NeuzerSzín CelesteVilla típusa MerevVilágítás típusa NincsSebesség fokozatok száma 3 sebességesFék típusa V-fék és kontraVázméret 18"Forgalmazó Neuzer Kft.Weboldal
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)