- ÉV indító Akciók
- OUTLET - Kifutó modellek
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- GYEREK KERÉKPÁROK
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Görgős pad - TACX
- Utánfutó / Szállító

Mali Cityline - Női városi kerékpár
Mali Cityline - Női városi kerékpár
A nagysikerű Cityline újragyúrt változata. 2016-ban is a város kedvence.
Figyelem, a váz nagyméretű!
Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
-
Váz: 6061 Alloy Villa: Steel Méretek: Hajtókar: Prowheel PRS-116 Lánc: Yaban S-50 Középcsapágy: CH-46 Váltókarok: Sram Fogaskeréksor: Shimano MF-TZ21 Első váltó: Hátsó váltó: Shimano Tourney RD-TX35 Felnik: Alexrims DA-16 Agyak: Joytech 753DSE/ 754DSE Küllők: Stainless Steel, 14g Gumik: Deli SA-209 Pedál: Xerama SP-807 Fékek: Alhonga HJ-805AD Fékkarok: Alhonga HJ-327PDV Kormány: NR-288 Stucni: HA-C40-5 Kormánycsapágy: CH-90-3B Markolat: Velo VLG-1168-2 Nyereg: Foming FM-2201 Nyeregcső: SP-C208 Súly: 17kg
-
Neme NőiKorosztály FelnőttFelhasználási terület Városi
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)