- Utolsó darabok - készletről
- OUTLET - Kifutó modellek
- KERÉKPÁR típusok (felnőtt)
- NŐI kerékpárok
- FÉRFI kerékpárok
- Egyedi kerékpárok
- GYEREK KERÉKPÁROK
- KERÉKPÁR ALKATRÉSZ
- KERÉKPÁR KIEGÉSZÍTŐ
- Karbantartás
- Görgős pad - TACX
- Utánfutó / Szállító

Csepel Tandem - TX - ALU - 2 személyes kerékpár - Fekete
Csepel Tandem kerékpár
26" MTB Tandem
alumínium váz
alacsony átlépési magassággal
Shimano váltórendszerrel
Shimano ST-EF 50 3x7 váltókarok
3 db. alu."V" fék
állítható magasságú első hátsó kormányszár
monoblokkok
excenteres összekötőlánc feszítés
duplafalu felnik
Rubena gumik
Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
-
Váz: VÁZ ALU TANDEM 26"
Villa: VILLA MEREV TANDEM TITÁN
Váltó: VÁLTO HÁTSO SHIMANO RDTX31D CSAVAROS
Váltó: VÁLTO ELSÖ 31,8MM SHIMANO FDC051M6 66-69° DUALPULL
Váltó: RACSNI 7-ES SHIMANO
Váltókar: FÉKVÁLTÓKAR SHIMANO JOBB 7SP STEF51 FEKETE
Váltókar: FÉKVÁLTÓKAR SHIMANO BAL 3SP STEF51 FEKETE
Középcsapágy: HAJTOMÜCSAP. M.BLOKK 119/122MM THUN JIVE
Hajtómű: HAJTÓMŰ GARN MIRANDA TANDEMHEZ
Lánc: LÁNC 1/2"X3/32" KMC Z50
Lánc: LÁNC 1/2"X1/8" KMC Z410
Pedál: PEDÁL MTB OFF-ROAD BÜCHEL 401 MÜA/ACÉL 9/16"
Fék: FÉK V ALU. SACCON FEKETE
Fékkar: FÉKKAR V ALU/MÜA SACCON
Kormányfej: KORMÁNYSZÁR ALU 25,4 MTS-C232N-2/5 ÁLLITHATO
Kormányfej: KORMÁNYSZÁR A-HEAD ALU ÁLLITH 105-28,6
Korm.csapágy: KORMÁNYCSAPÁGY 1 1/8" 8PCS 37,7MMNEC
Kormány KORMÁNY: ACÉL EMELT 600X70 SZATÉN
Kormány KORMÁNY: TOURING SZATÉN
Markolat MARKOLAT: HERRM PRIMERGO DD14BR JOBB 120 FEK/SZÜR
Markolat MARKOLAT: HERRM PRIMERGO DD14BL BAL 120 FEK/SZÜR
Nyereg: NYEREG SELLE ROYAL 6449/H FFI PU
Nyeregcső: NYEREGCSÖ 27,2X300 ALU FEJ NÉLKÜL
Kerék: KERÉK ELSÖ 26X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
Kerék: KERÉK HÁTSO 26X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
Gumi: KÖP 26X1,95 KENDA K847 (FÉLSLICK)
Kitámasztó: OLDALTÁMASZ KÉTLÁBU ÁLLVÁNY KÖZÉPRE ALU
-
Neme UnisexKorosztály FelnőttFelhasználási terület TandemMárka Csepel
-
1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor kétféleképpen kaphatják meg a csomagot.
A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, beüzemelni, illetve a kerékpáron levő összes csavart átnézni, meghúzni.
B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van ( itt a kerék, kormány, nyereg a helyén), szemre 98%-osnak tűnik, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-4 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!
Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!
A pedál menetes részénél látható:
L = Left (BAL)
R = Right (JOBB)
Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes, így a bal oldali pedált fordítva kell betekerni. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran!
Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.
2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!
Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe. Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!
A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban viszik el tőlünk a futárok. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt, ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat/kormányt középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.
(A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)