Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Tandem - TX - ALU - 2 személyes kerékpár - Fekete

-14%
Csepel Tandem kerékpár
172 200 Ft
Akció: 147 600 Ft

Csepel Tandem kerékpár

 

26" MTB Tandem
alumínium váz
alacsony átlépési magassággal
Shimano váltórendszerrel
Shimano ST-EF 50 3x7 váltókarok
3 db. alu."V" fék
állítható magasságú első hátsó kormányszár
monoblokkok
excenteres összekötőlánc feszítés
duplafalu felnik
Rubena gumik

Segítség:
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

  • Váz: VÁZ ALU TANDEM 26"
    Villa: VILLA MEREV TANDEM TITÁN
    Váltó: VÁLTO HÁTSO SHIMANO RDTX31D CSAVAROS
    Váltó: VÁLTO ELSÖ 31,8MM SHIMANO FDC051M6 66-69° DUALPULL
    Váltó: RACSNI 7-ES SHIMANO
    Váltókar: FÉKVÁLTÓKAR SHIMANO JOBB 7SP STEF51 FEKETE
    Váltókar: FÉKVÁLTÓKAR SHIMANO BAL 3SP STEF51 FEKETE
    Középcsapágy: HAJTOMÜCSAP. M.BLOKK 119/122MM THUN JIVE
    Hajtómű: HAJTÓMŰ GARN MIRANDA TANDEMHEZ
    Lánc: LÁNC 1/2"X3/32" KMC Z50
    Lánc: LÁNC 1/2"X1/8" KMC Z410
    Pedál: PEDÁL MTB OFF-ROAD BÜCHEL 401 MÜA/ACÉL 9/16"
    Fék: FÉK V ALU. SACCON FEKETE
    Fékkar: FÉKKAR V ALU/MÜA SACCON
    Kormányfej: KORMÁNYSZÁR ALU 25,4 MTS-C232N-2/5 ÁLLITHATO
    Kormányfej: KORMÁNYSZÁR A-HEAD ALU ÁLLITH 105-28,6
    Korm.csapágy: KORMÁNYCSAPÁGY 1 1/8" 8PCS 37,7MMNEC
    Kormány KORMÁNY: ACÉL EMELT 600X70 SZATÉN
    Kormány KORMÁNY: TOURING SZATÉN
    Markolat MARKOLAT: HERRM PRIMERGO DD14BR JOBB 120 FEK/SZÜR
    Markolat MARKOLAT: HERRM PRIMERGO DD14BL BAL 120 FEK/SZÜR
    Nyereg: NYEREG SELLE ROYAL 6449/H FFI PU
    Nyeregcső: NYEREGCSÖ 27,2X300 ALU FEJ NÉLKÜL
    Kerék: KERÉK ELSÖ 26X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Kerék: KERÉK HÁTSO 26X1,75 DUPLAFALÚ ABRONCS+ALU AGY
    Gumi: KÖP 26X1,95 KENDA K847 (FÉLSLICK)
    Kitámasztó: OLDALTÁMASZ KÉTLÁBU ÁLLVÁNY KÖZÉPRE ALU

  • Neme
    Unisex
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Tandem
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés