Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Csepel Budapest Férfi kerékpár 28" - Agyváltós - 3 sebességes - 19" - Fekete

-9%
Csepel-Budapest-28-Ferfi-agyvaltos-fekete-19
72 600 Ft
Akció: 66 000 Ft

Csepel Budapest Férfi Városi Kerékpár - Agyváltós változatban

 

A Budapest kerékpárok férfi változata az egyszerű, de megbízható Csepel kerékpár alaptípusa.

Kapható 1 sebességes változatban is.

Segítség :
Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Árgarancia

  • Célcsoport: Férfi
    Típus: Városi(City) kerékpár
    Váz: Nagy merevségű Hi-Ten acélváz
    Vázméret (inch/coll): 21
    Villa: Nagy merevségű acél
    Kerékméret: 28
    Kerék: JOYTECH acél agy elől, VELOSTEEL gránát agy hátul, Beretta MT 240 dupla falú felni
    Gumi: Kenda
    Első váltó: Nincs
    Hátsó váltó: Shimano Nexus 3
    Váltókar: Shimano marokváltó
    Seb. fokozatok száma: 3
    Hajtómű: Jive monoblokk Büchel acél hajtművel, 170 mm 33F
    Fék: SACCON alumínium V-fék elöl, kontra hátul
    Nyereg: Selle Royal zselés, rugós
    Nyeregcső: Acél 290 mm
    Kitámasztó: Van
    Gyári világítás: Van
    Sárvédő+Csomagtartó: Van

  • Neme
    Férfi
    Korosztály
    Felnőtt
    Felhasználási terület
    Városi
    Kerékméret 
    28"
    Szín
    Fekete
    Váz anyaga 
    Acél
    Villa típusa
    Merev
    Felszerelt-e? 
    Igen
    Világítás típusa
    Ledes-elemes
    Felni típusa 
    Duplafalú
    Váltó típusa 
    Agyváltós
    Fék típusa
    V-fék
    Márka
    Csepel
  • 1,Ha Önök beüzemelés nélkül kérik a kerékpárt, akkor két féle képen kaphatják meg a csomagot.

    A, Egy dobozban fog Önökhöz érkezni kb. 60-70%-os állapotban, ahol a kormány, kerék, nyereg, nyeregcső, pedál és pár apróság külön van csomagolva így azt Önöknek kell összerakni, be üzemelni.

     

    B, Egy guruló csomagot fognak kapni, ahol a kerékpár 80%-os állapotban van, szemre 98%-os, de az összes csavart át kell ellenőrizni. Küllőket meghúzni, a kerekeket kicentírozni, középrészt meghúzni, féket - váltót beállítani, pedált betekerni és ha minden rendben van, féket ellenőriztük, váltót és a gumit is felfújtuk nagy átlagban 3-5 bárra, akkor vagyunk készen a kerékpárral és csak ezután lehet használatba venni!

    Amire nagyon kell figyelni a pedál behajtásánál!

    A pedál menetes részénél látható:

    L = Left (BAL)

    R = Right (JOBB)

    Ahogy ülök a kerékpáron és lenézek, úgy van a jobb és a baloldal, tehát a lánc felőli oldal a jobb oldal. A balos hajtókar fordított menetes. Minden esetben tegyünk egy kicsi zsírt a pedál menetes részére, hogy később könnyebb legyen kitekerni egy esetleges csere alkalmával! Ha oldalt állunk / guggolunk a bicikli mellett, akkor mind a két oldalról a pedált az első kerék felé kell tekerjük egy 15-ös villáskulccsal, vagy egy speciális pedál betekerő kulccsal. Húzzuk meg bátran.

    Ha felcseréljük a jobb és a bal oldalt, akkor tönkremegy a menet a pedálban és  a hajtókarban is. Így mind a kettőt cserélni kell.

     

    2, Ha Önök beüzemelve kérik a kerékpárt, akkor ezeket mi megcsináljuk!

    Fognak kapni egy beüzemelt kerékpárt 98%-os állapotban, illetve a garancia füzet is be lesz pecsételve. Csak abban az esetben kerül bele a pecsét részünkről a garancia füzetbe, ha kérték a beüzemelést. Amennyiben nem, Önök is elvihetik egy szakszervizbe, ahol a pecsét ugyan úgy bekerülhet a garancia füzetbe.  Ennek díja felől minden esetben előre érdeklődjenek!

    A kerékpárt azért küldjük csak 98%-os állapotban a beüzemelés mellett, mert csak lapra szerelt állapotban tudjuk elküldeni. Nagyon sok webshop, futárcég csak dobozos kerékpárt tud feladni az automatizált futószalag miatt ebből kifolyólag minden darabokban. Nálunk minden egyben, viszont otthon a kormányszárat középre kell állítani, amihez kell egy általános méretű imbuszkulcs, illetve egy pedálkulcs.

    (A pedál helyes betekerése fentebb olvasható)

     

     

Webáruház készítés